Центр надання адміністративних послуг

Гощанська територіальна громада

22.05.2025 10:29

Щодо онлайн послуг від ПФУ

8b7fb61b-67ac-4c92-9d1d-6ed017fc0c55.jpg

ЯК ОТРИМАТИ  ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (отримання довідок, перегляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на вебпорталі (“Вхід”).

Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або Дія.Підпис, або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в тому числі з використанням технології BANK ID.

Також отримати доступ до особистого кабінету та електронних сервісів Пенсійного фонду України можна у зручному форматі - з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів), завантаживши мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

 

Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії

Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) – сучасний спосіб надання інформації, дистанційного обслуговування громадян за допомогою сучасних електронних сервісів.

Залишаючись вдома, можливо подати заяву на призначення пенсії — онлайн, через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, алгоритм дій наступний:

АВТОРИЗУВАТИСЯ в особистому кабінеті вебпорталу (https://portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

ОБРАТИ  у лівому боковому меню “Заява на призначення пенсії” в розділі “Щодо пенсійного забезпечення”.

ОБРАТИ з випадаючого списка “Вид пенсії” необхідний  вид пенсії (за віком, по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника), заповнити  заяву.

ЗАВАНТАЖИТИ заздалегідь відскановані документи (розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб; формат файлу: JPG, JPEG, PDF; документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл; скан-копії виготовляються з оригіналів документів; скан-копія повинна бути кольорова,  чітка та читабельна; назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа) та натиснути “Сформувати заяву”.

ПЕРЕВІРИТИ внесені до заяви дані та натиснути “Підписати та відправити до ПФУ”.

Переглянути статус опрацювання заяви можливо у вкладці “Мої звернення”.

 

Повідомлення та заяву на отримання компенсації за безоплатне розміщення ВПО можна подати онлайн

Згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1544 „Деякі питання надання державної підтримки внутрішньо переміщеним особам” з 1 березня 2025 року розгляд нових звернень про призначення компенсації витрат за безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО) здійснює Пенсійний фонд України.

Для отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) ВПО до органу Пенсійного фонду України подаються повідомлення і заява (за встановленими формами).

Документи можуть подаватись як у паперовому, так і в електронному вигляді.

Для онлайн-реєстрації повідомлення та заяви через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України алгоритм дій наступний:

  •  особа, яка розмістила ВПО та бажає подати онлайн документи для призначення виплати, має авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) і натиснути кнопку “Увійти”
  •  у лівому боковому меню “Комунікації з ПФУ” обрати вкладку “Заява особи, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат”
  •  у наступному полі обрати вікно “Первинне заповнення повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат”
  •  заповнити онлайн-форму заяви: особа, яка надає прихисток ВПО, вказує загальні дані про себе, зазначає документ, що посвідчує її особу, місце фактичного проживання та місце реєстрації, надає відомості про житло та дані виплатних реквізитів
  • ВАЖЛИВО! Поля, позначені зірочкою *, є обов’язковими для заповнення.
  •  у частині онлайн-форми заяви “Учасники звернення” людина, яка надає прихисток, зазначає дані членів внутрішно переміщених осіб, які проживатимуть у даному житлі, обов’язково вказує дані уповноваженого представника* цих внутрішньо переміщених осіб та натискає кнопку “Зберегти”
  •  особа, яка надає прихисток, додає скановані  копії документів, що підтверджують інформацію зазначену у повідомленні та заяві, надає згоду на передачу та обробку персональних даних, поставивши відповідну позначку, та натиснувши кнопку “Зберегти”
  •  на екрані в сусідніх (паралельних) вкладках з’явиться екранна форма  Повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні, та Заяви особи, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб
  •  після цього документи набувають статусу “Очікує підпису”
  • водночас, Повідомлення та Заява стають доступними в особистому кабінеті уповноваженого представника ВПО. Для ознайомлення  з документами уповноваженому представнику ВПО потрібно зайти в розділ “Підписати повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб та Заяву  особи, яка розмістила  внутрішньо переміщених осіб, про отримання крмпенсвції витрат”
  •  уповноважений представник ВПО має перевірити зазначені в документах дані, за потреби, відредагувати їх, зберегти та підписати за допомогою КЕП
  •  для завершення процесу подання повідомлення та заяви на отримання компенсації за безоплатне розміщення ВПО, особі, яка надає прихисток, потрібно підписати за допомогою КЕП відповідні документи, натиснувши піктограму (олівець)
  • електронні документи, підписані КЕП, надходять для опрацювання до Пенсійного фонду України, статус надісланих документів особа, яка безоплатно надає прихисток, та розміщені ВПО можуть перевірити в розділі “Мої звернення”.